۰

200 هزار تومن تخفیف . . .

  • برای خرید بیش از 4 میلیون تومن

ویژه حرفه‌ای‌ها

کد تخفیف: AM24S

قیچی برقی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

قیچی برقی چیست و چه کاربردهایی دارد؟
قیچی برقی ابزار برش الکتریکی است که می‌توان از آن برای برش انواع پارچه و مواد استفاده کرد. این ابزارها در دو مدل سیمی و شارژی عرضه می‌شوند که مدل‌های شارژی با باتری کار می‌کنند. قیچی برقی برای کسانی مناسب است که برای پروژه‌های خود به دنبال صرفه جویی در زمان هستند.
ادامه مطلب

همه چیز درباره اره افقی بر

همه چیز درباره اره افقی بر
اره افقی بر ابزاری است که از یک حرکت رفت و برگشتی مانند یک اره چوب دستی برای بریدن انواع مختلف مواد استفاده می‌کند. بهترین اره‌های برقی افقی بر، ابزارهای چند منظوره‌ و قدرتمندی هستند که می‌توانند طیف وسیعی از کارها را انجام دهند. هنگامی که اره دستی، اره چوبی یا اره منبت کاری، عملیات اجرایی را به خوبی انجام نمی‌دهند؛ می‌توانید از یک اره افقی بر استفاده کنید. در این مقاله به طور کامل درباره اره افقی بر صحبت می‌کنیم.
ادامه مطلب

پیچ گوشتی برقی و شارژی و مزایای استفاده از آن

پیچ گوشتی برقی و شارژی و مزایای استفاده از آن
پیچ گوشتی ابزار بسیار محبوبی است که افراد برای کارهای خانگی و صنعتی از آن استفاده می‌کنند. پیچ گوشتی در هر مدل که باشد؛ چه شارژی و چه برقی، برای باز و بسته کردن پیچ‌ها به صورت خودکار استفاده می‌شود. پیچ گوشتی برقی و شارژی مزایایی دارد و باعث می‌شود تا کاربر بتواند برای کاربردهای مختلف که به سرعت عمل بالا نیاز دارند، از این بازار استفاده کند. در این مقاله به طور کامل در مزایای استفاده از پیچ گوشتی برقی و شارژی صحبت می‌کنیم و در پایان به شما در خرید پیچ گوشتی مناسب کمک خواهیم کرد.
ادامه مطلب

همه چیز درباره سشوار صنعتی و کاربردهای آن

همه چیز درباره سشوار صنعتی و کاربردهای آن
سشوار صنعتی یکی از ابزارهایی است که ممکن است هر روز از آن استفاده نکنید اما زمانی که به آن نیاز دارید؛ واقعاً مفید خواهند بود.  از سشوارهای صنعتی برای چه استفاده می‌شود؟ سشوار صنعتی وسیله‌ای است که هوای گرم را به بیرون می‌دمد تا به شما کمک کند کارهای مختلف را به سرعت و با کارایی بالا انجام دهید. از خشک کردن رنگ گرفته تا شل کردن پیچ‌های چسبیده، تقریباً هیچ کاری وجود ندارد که سشوار نتواند انجام دهد. در این مقاله به طور کامل در مورد سشوار صنعتی و کاربرد‌های آن صحبت می‌کنیم.
ادامه مطلب

انواع و کاربردهای پمپ کف کش

انواع و کاربردهای پمپ کف کش
پیشرفت‌ها و تغییرات زیادی در طراحی، ساخت و عملکرد انواع پمپ رخ داده‌اند. یکی از انواع پمپ‌هایی که امروز در مورد آن بحث خواهیم کرد «پمپ کف‌ کش» است. در سال 1916، «آرمايس سرگييفتش آروتونوف» این پمپ را ابداع کرد  که اولین استفاده از آن تنها پس از دهه 1950 رخ داد. در ابتدا، این پمپ‌های کف‌ کش برای اجرا در معدن، چاه‌های آب و کشتیرانی طراحی شده بودند.
ادامه مطلب

آشنایی با دریل چکشی و کاربردهای آن

آشنایی با دریل چکشی و کاربردهای آن
دریل چکشی به شما امکان می‌دهد سوراخ‌هایی را در سطوح سخت مانند یک دیوار بتنی ایجاد کنید که با ابزارهای دیگر به راحتی امکان پذیر نیست. اگرچه برخی از ابزارهای برقی مانند دریل‌های چرخشی ضربه‌ای، ویژگی چکشی دارند اما برای انجام کار تخصصی بر روی سطوح سخت به دریل چکشی نیاز است. هر زمان که به نیروی شدید برای سوراخ کردن یک سطح سخت نیاز پیدا کردید؛ این مدل دریل را خریداری کنید. اگر قصد خرید دریل چکشی دارید و هنوز نتوانسته‌اید  دریل مدنظر خود را انتخاب کنید با ابزار مارت همراه باشید. در این مقاله به طور کامل در مورد دریل چکشی و کاربردهای آن صحبت می‌کنیم.
ادامه مطلب
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش