۰

200 هزار تومن تخفیف . . .

  • برای خرید بیش از 4 میلیون تومن

ویژه حرفه‌ای‌ها

کد تخفیف: AM24S

همه چیز درباره شیار زن برقی و کاربرد‌های آن

همه چیز درباره شیار زن برقی و کاربرد‌های آن
هنگام نصب کابل‌ها یا لوله‌ها معمولاً لازم است؛ شکاف‌هایی روی دیوار اعمال شود. برای این کار از دستگاهی به نام شیار زن برقی استفاده می‌شود تا برش‌های دقیقی روی دیوار ایجاد کند. این ابزار برای برش دادن بتن، چوب یا گچ طراحی شده‌اند. چه در حال انجام کارهای لوله کشی و سیم کشی باشید و چه بخواهید دیواری را برای کابل‌های تلویزیون، سیم‌های سیستم امنیتی یا کابل‌های برق لوازم خانگی برش دهید؛ احتمالاً به یک شیار زن برقی نیاز خواهید داشت. در این مقاله به طور کامل درباره شیار زن برقی و کاربرد‌های آن صجت می‌کنیم.
ادامه مطلب

اره برقی زنجیری چیست و در چه مواردی از آن استفاده می‌شود؟

اره برقی زنجیری چیست و در چه مواردی از آن استفاده می‌شود؟
اره زنجیری یکی از سودمندترین ابزارها در صنعت جنگل‌داری و چوب بری است. اره‌های برقی ابزارهای قابل حملی هستند و از یک میله فلزی با طول‌های مختلف برای هدایت یک زنجیر دندانه‌دار در حرکت دایره‌ای برای بریدن چوب استفاده می‌کنند. خرید اره برقی زنجیری ممکن است برای امور خانگی یا کارهای حرفه‌ای کار سختی به نظر برسد؛ اما در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا با شناخت بیشتر این دستگاه، محصول مناسب خود را خریداری کنید.
ادامه مطلب

فرز سنگ‌بری چیست و چه کاربردهایی دارد؟

فرز سنگ‌بری چیست و چه کاربردهایی دارد؟
فرز سنگ بری از جمله ابزار ضروری هستند که در هر کارگاه سنگ بری یافت می‌شود. از این ابزارهای برقی می‌توان برای صیقل دادن، برش دادن، سنباده زدن و تمیز کردن انواع سنگ استفاده کرد. مانند هر ابزار برقی دیگری، فرز سنگ بری تنوع گسترده‌ای دارد. برخی برای کارهای سنگین برش طراحی شده‌اند؛ در حالی که برخی دیگر به ویژه نسخه‌های کوچک‌تر، برای صیقل دادن و پروژه‌های خانگی مناسب هستند. در هر صورت، ما در این مقاله به عملکرد فرز سنگ بری و کاربردهای آن اشاره می‌کنیم.
ادامه مطلب

آشنایی با سنباده برقی و کاربردهای آن

آشنایی با سنباده برقی و کاربردهای آن
سمباده زدن یک پروژه وقت گیر است که سطح تعهد افراد به یک پروژه و توجه آنها به جزئیات را می‌سنجد اما این بدان معنا نیست که ابزارهای برقی نمی‌توانند به این روند کمک کنند. سنباده برقی می‌تواند به شکل موثری در زمان شما صرفه جویی کند اما همه این ابزارهای برقی یکسان نیستند. هنگام خرید سنباده برقی باید نکات زیادی را در نظر بگیرید تا بتوانید محصول مناسبی  تهیه کنید. در این مقاله به طور کامل درباره سنباده برقی و کاربرد‌های آن صحبت می‌کنیم.
ادامه مطلب
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش